sommar, åt helvete~

folk glädjs över att det är soligt och varmt
jag gillar inte det, äckligt när det är varmt och blir bara deprimerad
kan fan inte glädjas utan bara känner en jävla ångest
vill bara sitta inne och klaga och sucka och inte göra någonting

bara få tiden att rinna iväg
har inget jobb heller
kan inte få ett i sommar heller verkar det som då jag inte har kompetens eller kvalikationer för att få dom där jävla jobben som är lediga

åt helvete med hela skiten, ska bara skapa min musik, en salig blandning av Noisepop, Shoegaze, Post-punk och post- rock

ska få deras huvuden att explodera och rasera av toner av djupaste melankoli och, ja, jag vet inte




hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0