bläh, äckellista snodd från en random fjortis som inte kan klä sig eller ngt~

Hur många syskon har du? 1.
Ska det blir skönt att börja på gymnasiet? går inte i skolan.
Håller du på med någon nu? ja, Sissi.
Hur länge ska du bo hos din pappa? 2 veckor hos farsan o två veckor hos morsan=).
Hur länge har du bott i ljungby? sen jag föddes.
Vad hade du tänkt bli när du gått ut gymnasiet? något som jag kan leva på.
Några sommarplaner än? näh, dricka lugnt och leva lugnt!
Vem är den bästa killen du haft? WTF?
En person som du skulle ge allt för att få tillbaka? HAHAHAHAHAH.
3 bästa sakerna du vet? musik, människor och livet!
3 värst sakerna du vet? musik, människor och livet.
Varför är du hos din pappa? för att jag vill?.
Vad heter hemsidan med billiga grejer du tipsade om? ge-kås
Hur ofta är du hos din pappa? svar finns längre opp.
Bh-storlek? är badass och kör utan;).
Varför har du börjat blogga mindre? de vette fan.
Röker du? SOM I HELVETE, HAR INGA TÄNDER KVAR.
Hur länge sen är det du och Pontus gjorde slut? vem i helvete är pontus?.
Vad ska du gå för linje på gymnasiet och vilken skola? jag gick estetisk musik på Sunnerboanstalten.
Hur ofta sola du solarium och hur länge? aldrig solat solarium.
Ska du resa i sommar? inte vad jag vet.
Hur gammal är du? 20 i oktober.
Har du gjort abort någon gång? hela tiden
Bästa dagen/natten i ditt liv? ojojojojojojojoj!!
Hur lång är du och vad väger du? 175 cm lång och väger kanske 55 kilo.
Tränar du mycket? ja varje dag.
Blir du lätt avis när det gäller din pojkvän? aldrig haft en pojkvän!
Och för vad blir du avis på? när andra är mycket snyggare än mig vilket folk är hela tiden, jävla pack.
Har du djur? Ja, en katt.
Har du stränga föräldrar eller får du göra vad du vill? nä snälla föräldrar.
En person du ser upp till? A.H
Är din blogg stor så du tjärnar pengar på den och hur mycket isf? får ingenting 
Bra betyg? näh, alkisbänken.
Hur är din "drömkille"? har ingen!


tog listan från den här översminkade bruttan, http://www.nattstad.se/jessannn

och psst don't tell her I took it 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0