Sissi visar upp sig för första gången på bloggen.

tänkte att ni alla skulle få se hur stollen/parasiten/människan egentligen ser ut.
ni må bli avundsjuka/äcklade/hata mitt utseende men de e sånt ni får tåla för detta vedevärdiga jag.
 
gårdagen började med öl, liten snabbvisit på akutmottagningen samt mer öl på krogen Shelter.
en polare vid namn Robban hade fått glasflisor i handen då han krossade ett glas.
väl inne på akutmottagningen så drack vi öl och blev utskällda av en gammal och seg sjuksköterska som antagligen fått för lite kuk. ojojoj vilka ord jag använder.
 
idag vaknade jag av fet baksmälla som vanligt sen stack jag, min moster och folle till ett place som kallas Annas Kuriosa, typ second hand fast dyrt, jag fyndade en fin hatt för en ful och misslyckad poet/musiker.

så nu sitter jag här i min hatt och gör absolut ingenting  medans regnet öser ner och det åskar.
 
hejdå
 
 
Sebbe P, Alle (naturarn), shittysissi (Sissi Ågren), Robban som är någonstans inne på sjukan och foto taget av Jonte
 
 
 
Stilllig hatt man köpt sig då ja, en hatt för äckliga/beundransvärda poeter/knasbollar/amatörer/hjältar.
och har ni också för första gången en bild på bloggaren. varsågoda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0