there is a bluebird in my heart~

den 20:e augusti drar jag härifrån, ifrån denna gudsförgätna och underbart tråkiga stad för o plugga på en folkhögskola cirka tjugo minuter utanför Kalmar. Ska läsa en allmän linje musik så jag kan läsa upp mina urkassa jävla skitbetyg från gymnasiet som jag sabbade och samtidigt läsa musik med, blir som ett extra år estetmusik nästan. Flytta lite hemifrån med, gött o slippa morsan o farsan (även om dom säkert tycker de e gött o slippa mig), men kommer sakna dom ändå. Kommer nästan bli som en pånyttfödelse det här, bara starta om  och lära känna nytt folk. Kommer nog bli fantastiskt!! Längtar så jävla mycket.
 
sorry för dålig update som alltid, folk har säkert givit upp denna blogg precis som jag, lägga ner skiten kanske?
va tycker ni kära läsare? äh ni kommer säkert inte kommentera ändå.
 
bittersissi that's me
 
 
 
cheers

Kommentarer
Postat av: heh

skulle gissa att minst 100% av alla som läser detta blir länkade från dina facebookposts sp du kan lika gärna skriva detta på facebook..

2012-08-08 @ 01:41:31
Postat av: thuuumas ofc

lika bra o ha kvar ;) så man har ngt att läsa om nätterna! KEEP IT UP SISSI

2012-08-08 @ 03:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0