svar på ditt svar, lesbianen~

Sissi om My time will come....Some day!:
äckligt som fan, och jag har all rätt o tycka det va? man behöver la fan inte va homofob om man tycker de e äckligt?

cheers.



http://gayisokey.blogg.se/

Ursäkta mig men bad jag om din jävla åsikt eller ?
vad fan är meningen med sånna här kommentarer?

Det är samma sak som att säga jag tycker lakrits är äckligt, men det betyder inte att jag inte tycker om att äta det?
okej lät lite konsigt.. men ni förstår vad jag menar ?

Visst alla har rätt tillen åsikt om man kommer någon vart med! att bara skriva att man tycker det är äckligt gör ju inget annat än SÅRAR.

Jag kan inte göra någonting åt att jag blir kär i tjejer som att andra inte kan göra någonting åt att dom blir kär i killar..

Att vara gay är inget val.




hej.
du kan inte göra något åt att du blir kär av någon av samma kön och jag kan väl inte hjälpa att jag tycker det är äckligt? blanda in lakrits du jag bryr mig inte, jag tycker om gottochblandatlakrits men inte djungelvrål t.ex (that's makes no sense)
att vara gay är inget val nej, att vara homofob (vilket jag inte är) är väl inte heller ett val?
Homofobi kan också betecknas antingen

1. (Psykologiskt) Att man är rädd för homosexualitet och homosexuellla, samma sak som man kan ha fobi för spindlar
2. (samhälle) ett starkt ogillande näst intill hat mot homosexuella och homosexualitet


skriv gärna svar på svar på svar=)


cheers


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, du kan faktiskt göra något åt att du tycker det är äckligt. Åsikter går alltid att ändra på. Och homofobi går också att "bota". Otroligt efterblivna argument måste jag säga.

Tyck vad fan du vill, men det är bara onödigt att skriva sådär till någon som råkar vara bi/gay. Hon bad inte om din jävla åsikt

2012-04-16 @ 18:12:09
Postat av: Anonym

hahahahahaha! Haters gonna hate!

2012-04-16 @ 23:35:34
Postat av: Jesus

Är det inte homosexuella/bisexuella som skall botas?

2012-04-17 @ 15:51:30
Postat av: Anonym

Låt folk vara de dem är. Om du inte tycker om att de är bi/gay så kan du hålla de för dig själv och du behöver inte säga det till dem, du behöver inte heller dela ut de över hela världen för de är jävligt dålig stil. Man ska inte hacka och se ner på folk för vilka dem är. Håll sådana åsikter för dig själv.

2012-05-28 @ 20:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0