samtal

-jag är sugen på glass, är inte du det? jag bjuder.
-ja det hade varit gott, tar nog en nogger.
-nej ta inte den!!
-varför inte?
-den är rasistisk.
-okey,tar en 88:an då.
-nej inte den heller!!
-varför inte de då?
-88 var ju ett kodord för Heil Hitler under andra världskriget!!!
-okey ta en serietidning istället då?
-okey
-kolla Tintin i Kongo den verkar bra.
-nej ta inte den, den är rasistisk, visst den är riktad till mindreåriga som inte förstår rasism, menmen.
-nähe, tar en bok med Pippi då?
-nej inte det heller!!! hon har ju skrivit neger i sina böcker!!
-okay ska vi gå hem istället?
-aa vi gör det.



vårt överanalyserande samhälle börjar gå ett snepp mer åt helvete...och det gillas=)






Kommentarer
Postat av: M!MM!

KOMMENTAR FÖR FAN !!!

2011-10-01 @ 00:57:22
Postat av: M!MM!

Ska samhället vara så kan vi lika gärna lägga ner!

Det finns ju fortfarande dem som säger negerboll. Av någon undermedveten anledning säger jag numera chokladboll... Jag som var emot att säga det eftersom de inte innehåller choklad. Men men, den som kom på att kalla det negerboll, undrar vem den personen var?

2011-10-01 @ 01:01:54
Postat av: fiol

glass

2011-10-01 @ 01:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0