gnälla är kul förbannat kul~

kom nyss att tänka på en grej som hände för ett litet tag sen för 2 veckor sedan kanske.

Jag vaknar upp i en lägenhet, de vettefan hur jag kom dit men dåligt mådde jag när jag vaknade och sugen på glassen sandwich och ramlösa var jag utav helvete, så väckte mamma o sa att jag skulle gå ner till Ica och köpa något och äta och tro fan att jag var bakis som aldrig förr när jag vaknade, kunde fan knappt gå och stressad och svetten bara rann om mig. Så jag traskade eller snarare haltade fram mot Ica för min glass och ramlösa!!  Jag går in och märker hur folk stirrar på mig, inte konstigt kanske med tanke på att jag nog ser helt jävla förstörd ut men skit samma jag ska ha mina sandwich. Jag grabbar tag i fyra sandwich och en flaska ramlösa.

Går till kassan
betalar
går ut
sätter mig jämte en ful gubbe
öppnar två sandwich och kränger i mig
dricker lite ramlösa
äter dom två sista sandwicharna
dricker lite mer ramlösa
phu huvudet börjar rätta till sig
gubben frågar om jag mår bra
jag säger ja och tar upp en segercigg över att jag överlevt gårdagen.
tänker sedan att jag aldrig mer ska dricka i mitt liv, total jävla ågren hade jag



sen kommer det roliga:
Där sitter jag och en gubbe till och kedjeröker varav en annan gubbe/snubbe kommer fram och frågar mig om han får röka där jämte mig jag säger ja och han sätter sig jämte och tar upp en cigg. Han ursäktar att han frågade och säger att det är en sån jävla hetsjakt mot rökare nu för tiden. Jag och gubben som satt där från början instämmer och tar upp en varsin cigg till. Vi sitter där i kanske en timme och bara klagar över politik, a-lagare, fjortisar, ljungbydagarna och allt mellan himmel och jord, till slut så ringer mamma och förstör den sköna stämmningen och säger att vi ska hem. Jag tackar herrarna för sällskapet och traskar iväg mot mammas bil och åker hem.


När jag kommer hem så sätter jag mig vid datorn varav mamma börjar laga pannkakor, jag tar några sätter mig vid datorn med ett glas saft och några pannkakor och sedan är det svart...
jag vaknar av att mamma väcker mig cirka en halvtimme senare och säger att jag borde gå o sova lite så säger till henne att väcka mig om en halvtimme, tre timmar senare vaknar jag. Tar bussen in till stan och börjar dricka mer...


Live fast, Die fast// GG Allin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0