blä~

allt är åt helvete nu
känns iallafall så nu för stunden
ryggen krabbar, kan knappt räta ut den
blev avslängd från en bil idag utanför stan så fick gå till stationen för buss hem...
lånade ut 200 spänn idag och inte ett tack
hjälpte till en bekant med att slänga saker på skroten
inte ett tack
INTE ENS ETT JÄVLA TACK


bara att invänta till nästa nederlag



till råga på allt har jag knappt ätit sen söndags, torsdag kväll nu.

hejdå


imorgon är det sista fredagen i september och det betyder marknad

är på så sjukt dåligt humör att jag ska fan unna mig ett pack cigg, hemkokta karameller, munkar och öl
DET är jag fanemig värd om jag får säga det själv men det får jag ju inte men nu är det sagt hejdå

Kommentarer
Postat av: Alex

Usch så tråkigt Sebbe :(

Unna dig massa gotte nu grabben, saknar dig som fan!

2011-09-29 @ 22:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0