något fel?

Bisexualitet?
bisexualitet?
homo?
hetero?


tar nog sista altenativet blir bäst så. fast tar jag det alternativet så kan folk tro att man är homofob...
många tror att jag är homofob här där jag bor, för att jag inte vill ha kramar av killar.. varför undrar ni? jo för att jag känner mig illa till mods då och att det inte känns rätt över huvudtaget.
sitter det ett samkönat par mittemot mig eller jämte mig som pussas o kramas så går jag personligen där ifrån.

men det finns något som är värre och mycket mer roligare/konstigare, det är att man kan iprincip gå på stan och säga vilka som är bi/homo och då brukar det till 70% stämma. och sedan att dom ska ha en jävla parad en gång om året pga att dom har haft det så jävla tufft genom åren är ju nästan ett skämt...
varför ska man gå o skylta om att man är bi/homo fattar jag inte, ska jag gå och skylta med att jag är hetero?
ett tag när jag gick i högstadiet i samband med emokulturen blev mode så blev det också mode att bli bi...
ena veckan bi andra veckan hetero..  folk kallar det stolthet jag kallar det idioti såsom hela männskligheten.

din homofobiske idiot kommer nog folk kalla mig men vafan får man inte tycka o tänka som man vill medans ni får tycka och tänka om mig som ni vill? då är det väl mer än rätt att jag går ifrån er utan att säga något eller att ni går ifrån mig utan att säga något.

hejdå




Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du helt dum i huvet eller , jävla homofob.

2011-10-04 @ 15:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0