melancholy pictures of reality~

ja jag vet, det var ett tag sen jag skrev. Vet faktiskt itne riktigt varför det itne har blivit av. Är det melankolin? Studenten? känslan av feghet? eller bara inte orkat? jag vet ärligt talat inte. Arbetslös med.
äh slut på de här klagomålen nu.


detta som jag skriver nu är mina planer för framtiden inom kort.

1. jobba och tjäna pengar under 1 år.
2. söka vidare till folkhögskola med inriktning Komposition, får ta den tid det tar bara jag kommer här ifrån.
3. flytta utomlands i och bosätta mig i en liten kuststad i antingen Spanien eller Frankrike, där jag ska kunna komma ifrån Sverige som jag annars älskar men känner att samla kraft på en annan plats lockar mer.

mina planer för kommande 5-10 åren.


här kommer ett gäng bilder som jag har tagit från min vardag.
jag återkommer med inlägg senare om du nu blir fler vet man ju inte menmen Cheers!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0