Trångsynta människor och skrikande tjejer.

Nytt år nu då. Tänkte berätta lite om årets sista dag.
Jag vaknade vid 9 på morgonen och åkte till Växjö med mamma för att kolla ny tv som jag inte handlade idag pga det var så utplockat på media markt. Så jag köpte en ny skjorta:

Senare tog jag 2 bussen in till stan för o gå till en förförfest. Efter några bärs så drog jag till en annan förfest där det visserligen bara var jag och han men de va trevligt ändå. Sen drog jag och han till nästa fest som jag stannade till runt halv fyra till fyra på morgonen. Väl däruppe blev det mer bärs och vodka och askalasfull. Sen slog klockan tolv och alla blev jätteglada och tjoade och skrek ¨Gott nytt år¨medans jag var mest negativ och sade jahopp nya tag och nya nederlag. Sedan kom det upp en skinhead till festen och då var det självklart några fjortisar som började fråga om han var en nazist och om han var emot invandrare och självklart så blev han arg för om folk kallar en för sådant man inte är så blir man ju arg. Så där var det ett bevis på hur trångsynta människor är idag. Sedan lite längre in mot kvällen så började det bli lite tomt på festen iochmed att folk har gått hem för att knyta till sängs så det blev lite tomt, men sedan som en blixt från klar himmel så började en tjej skrika helt hysteriskt på sin kille, och jag som dom flest satt nog mest och funderade, ¨vad fan hände?¨. Killen som var ihop med henne satt bara helt knäpptyst och sade ingenting. Menmen ännu ett bevis på att kärlek inte är något o ha om folk bara skriker och bråkar förhållanden emellan och när det tillslut bara kommer krossa dit hjärta.
Menmen nog om det, jag stack senare hem runt halv fyra tiden till fyra tiden och somnade som en stock i sängen hemma och vaknade senare runt tre tiden av att det var strömavbrott...


lite bilder från kvällen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0