Svar.

cecilia:
vem är du kär i?

svar: tror inte på kärlek.


Anonym :
vad anser du om ditt yttre (och inre, medan vi gräver)

svar: för det första så gillar jag inte riktigt mitt yttre, inte heller mitt inre då jag anser mig vara feg precis som alla andra.


Casey :
Den uppenbara frågan man är sugen på är ju vem "the mystery-girl" är ;) Meeeeeen eftersom man inte kan filosofera om man avslöjar alla sina trick, så blire istället:
Vad är utopi för dig?

svar: jo jag tror nog att det är fler än du som undrar vem denna ¨the mystery -girl¨är. Men det tänker jag inte säga.
Utopi är för mig något man inte kan skapa och därför inte bör lägga tid och energi på. Därför vidareutvecklar jag inte detta svaret.


Discobvtcher :
Varför bloggar du?

svar: jag bloggar för att få ur mig mina tankar och idéer för att inte bli fullkomligt galen=)


NOVA :
Vad är musikens funktion?

svar: i min mening att beröra.



Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan ju vara kär utan att tro på kärlek.

2011-01-19 @ 17:33:05
Postat av: Lina

Efter att ha läst din blogg lite för en gångskull har jag kommit på att vi ät lite lika ;) mer säger jag inte. Bara att jag också skriver en blogg för att få ner mina tankar :P

Tycker vi kan uppleva lite oldtimes snart och träffas i stan och festa, eller för den delen kanske bara ta en cigg ute i tystnaden ;)

De var nog allt jag ville säga, bye.

Btw, om du nu skulle få för dig att svara skriv ett svar på facebook då eftersom jag inte kollar här.

2011-01-26 @ 23:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0