Saturday-hangover

Jahopp man mår som man förtjänar idag med rätt bra bakfylla.
En otroligt bra kväll ute igår med bra folk o allt. Gött snack med Joffe med medans vi väntade på folk så satt vi o snackade om allt mellan himmel och jord medans vi drack oss redlösa på öl!
Sedan kom folket och vi gick till ¨Köket¨där det blev lite mer öl, blev väldigt besviken över att dom inte ens hade min favoritdricka som också är en av dom lättaste att göra: screwdriver, vodka+apelsinjuice. Och dom i baren fattade ett jota över vad jag sa när jag fråga dom om dom hade screwdriver. Tss amatörer. Ingen bar utan screwdrivers ju!!! Jaja trevlig dag som fan.


The vampires strikes back eller något.






PS: Jag ska krossa ditt hjärta så som du krossade mitt

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad menar du med det sista.

2011-01-08 @ 22:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0