Randomness as it's best!

Allt snack om att alla är lika värda får mig att må illa. Ingen tycker att alla är lika värda punkt slut, finito.
Och om någon tycker att alla är lika värda, är då Hitler och en jude lika värda? En pedofil och ett barn? En rödhårig och en kines? listan kan göras lång och diskussionen kan hållas i en evighet. För vi har alla olika åsikter om människans värde, allt hänger på vad man har för syn på mänskligheten.


Kvinnomisshandel hit och kvinnomisshandel dit... vart är allt snack om mansmisshandel? klart det manliga könet inte vill sticka ut o säga att dom blir slagna av sina fruar men allt snack om kvinnomisshandel börjar få mig också att må illa. Männen är bättre att bryta ner motparten fysiskt och kvinnorna är bättre psykiskt. Folk lär hata mig nu för mina tankar och åsikter menmen det råder ju tydligen en grundlag så fint som det heter, Ytrandefrihetslagen, där man får yttra vad man vill.


Nähepp om man ska dra igång en andra världskrigsfilm och invänta domedagen? Det tycker jag låter som en bra idé... jag återkommer med fler åsikter inom kort då jag kommer på några.




Måste bara dra upp det att en kvinna hittades av misstag inlåst på borggården i Kalmarslott och jag finner detta rätt komiskt faktiskt. Det fanns ju faktiskt en nödutgång ut ur byggnaden. 65 år och senil och allt vad det nu heter så är det rätt kul i mina vilda fantasier.

Kommentarer
Postat av: Fille

Rätt åsikter har du ju iaf, men det finns ingen nödutgång från borggården jag var där i somras o den enda utvägen va att simma eller gå på isen vilketvis det måste varit där iochmed att hon frös ihjäl men hade hon althzeimers eller hur fan det än stavas borde hon ju fan inte få gå ut fritt på stan x)

2011-01-04 @ 00:00:41
Postat av: Alex

Orkar inte med att det alltid är så jävla synd om kvinnor. Män måste ju leva upp till mansnormen!

2011-01-06 @ 20:46:03
URL: http://snythare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0