Morgonmelankoli?

ett tag sen man skrev ett inlägg.
har börjat få känslan att än en gång ta mig i kragen och börja komponera lite ny musik.
håller just nu på med en ballad för en duett och kanske några körstämmor till med.
har också börjat komma ikapp skolarbetet med som jag har legat extremt efter med.
åter kommer senare idag med mer uppdateringar kanske om jag orkar men nu ska jag göra mig iordning till skolan.

orkar inte ha stora bokstäver...

bye

http://www.youtube.com/watch?v=GBl2-QBD5O8

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att du tar itu med skolarbetet. (y)

& jag är nyfiken på din(a) låtar :3

2011-01-24 @ 19:26:01
Postat av: Ilse

bra att du tar itu med skolarbetet. (y)

& jag är nyfiken på din(a) låtar :3

2011-01-24 @ 19:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0