Framtiden?

Det slog mig nyss att jag tar ju studenten nu i sommar, har inte haft en tanke på det.
Det gör mig rättså rädd faktiskt, är orolig om jag ens kan ta studenten eller om jag har för mycket kvar...
Vad ska man göra efter detta då? har jag inte bra betyg eller höga poäng så blir jag ju ingenting, och då krossas alla mina planer. Jag blir samtidigt mer och mer rädd för att släppas ut i denna gudsförgätna världen.
Jag har ju fan ingen ork eller någonting är så jävla trött på hela skiten att jag bara vill gå under jorden o slänga mobilen och radera allt som hänt och vart, bara starta om hela livet och flytta här ifrån.

om man nu kommer här ifrån?





Kommentarer
Postat av: Anonym

klart du kommer härifrån.



.. det gör vi alla någon dag hoppas vi

2011-01-10 @ 06:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0