Fantasi? Verklighet? Dårskap?

Vet inte vad jag ska tro längre... denna tjej som jag har älskat och hatat, har hon ens verkligen funnits? eller var det bara min fantasi som skapade henne för att få mig att må bra?
Hon var den perfekta men hon kanske aldrig existerade? hon kanske bara var en låtsasvän som skapades för att krossa mitt hjärta? Du brände alla broar för oss, varför? Det kommer jag antagligen aldrig få reda på...
Några har sagt att du har flyttat långt långt bort här ifrån, andra säger att du bor kvar och har sett dig nyligen.
Vet inte vad jag ska tro eller om det är lönt att tro någonting, det får mig ändå att känna mig titalt värdelös och äcklig. Visst det har gått några år nu men det är inte så jävla lätt och glömma detta.

hejdå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

här är jag.

2011-01-17 @ 20:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0