OPERATION: EAT OR BE EATEN

Operation EAT FOOD YOU DAMN FOOL has failed

så startar en ny operation, som jag kallar, OPERATION EAT OR BE EATEN

hade en kul jemförelse idag,
en bekant är 14 år väger 55 kilo och är ca 160 cm lång
jag är 19 år väger 52,6 kilo och är ca 175 cm lång

slutresultat: äta kanske? och på regelbundna tider kanske?
idag har jag ätit två mackor, en bigmac, en stor pommes, en calzone och en herrans massa karameller!!!

har även gjort ett bmi test där jag enligt statistik är underviktig=)

äh flera smileys på de

=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)
=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)
=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)
=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)
=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)
=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)
=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)
=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)
=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

Kommentarer
Postat av: fiol

Vem är den där bekanta?

2011-12-18 @ 02:14:28
Postat av: Alex

Du kan få lite av mitt överflöd, väger typ 20kg mer än dig x)

2011-12-19 @ 01:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0