ja jag vet...

Ja jag vet att det var ett jävla tag sen jag uppdaterade!!!
Har sagt det innan och jag säger det igen, jag ska bli bättre på att uppdatera. eheheh


lite uppdateringar då ja, har fått en liten räddning av arbetsförmedlingen från min trista arbetslöshet och gråa sådan.
Har börjat en utbildning inom service och allt vad det innebär. Är så sjukt glad att jag får något att gå till och följe ett schema för annars hade jag antagligen gått in i väggen. Eftersom jag har så kassa betyg så kommer det antagligen bli ¨lättare¨ att skaffa jobb sen!! o de e ju bra.

Är hur jävla gött som helst på den där utbildningen med människorka, skitbra blandning, allt från den där gamla änkan som älskar sina barnbarn av allt annat, den precis nykomna utlänningen från Afganistan, dom 2 fnittrande polackerna som man inte förstår vad dom säger, den ensamstående 4 barnsmamman, lantisen som pratar traktorer, hockeybruden som älskar hockey, raggarbruden som älskar bilar och snusar, geeken med glasögon som gillar fantasy + tjejen som klär sig lite udda och gillar fantasy, fjortisen med stora pattar, ja ni känner nog igen dom här stereotyperna men det roliga är att dom stämmer och jag gillar alla lika mycket!!! vi har en sak gemensamt allihopa och det är att vi hatar att vara arbetslösa, sitta o gnälla med alla dom ovanstående + flera är helt underbart!!!

allt för mig åter kommer kanske om en dag eller två år +-


här kommer en låt som räddat mig några dagar nu, enjoy


Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska du svara på frågorna? :)

2011-08-31 @ 22:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0