Sleepless nights with a friend

- men det stämmer

- vaddå?

- jag är jättetrött på folk som ¨ligger sömnlösa på nätterna och bara gråter¨för ett förhållande som varat i 4 månader. dom vet INGENTING om att ha ett förhållande. det är så jävla jobbigt att ha ett förhållande, det tar tid och energi.

- ok hehe jag har aldrig haft förhållande så jag vet inte men kan ju verkligen förstå:P

- ja, det är inte så jävla underbart:P och sen folk som ¨jag kan inte leva utan honom/henne...¨efter fyra månader?? palla

- eller hur xD

- :P

-=)


- förlåtelse är inte kärlek. fast vad är kärlek egentligen?

- nej, absolut inte... egentligen är det ju bara egoistiskt.... ja man vill ju ta hand om den man älskar men man gör ändå det som är bäst för en själv-i slutändan. så hm.

- eller hur:P men aja den personens val och liv=) jag har ju inte haft förhållande så jag vet inte.

- nä och jag är hycklare som sitter här och säger att förhållanden är skit när jag själv har ett...typ. dumt av mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0