Rätt komiskt.

Bara för att Coffe i min klass tyckte att jag skulle ha dagens Hiss och Diss så fåre bli det så här på måndagskvällen=)


Hiss: katten som var utanför skolan idag och strök runt gjorde min dag rätt mycket för den va söt o tam=)

att frosten har kommit och att gå i en mörk skog där endast månen lyser upp vägen är väldigt fint när man går hem lite sent på kvällen.
Och att man upptäckte en ny fin lite melankolisk och ambient artist idag: Library Tapes.


Diss: Christinas jävla tortyrlektioner driver mig till vansinne sammt att se hennes fula tryne varje dag kommer bli en helvetisk vecka... fast allt är inte hennes fel.
Svenska Nationella som är på onsdag... som om jag har fattat de rätt så e de typ luddigt utav bara helvete till den grad att ingen fattar?
kommer bli ännu en sömnlös vecka i skolan.


hare bäst^^


Kommentarer
Postat av: Casey

För det första: HEELL YEAH! Jag vann!



För det andra: Couldn't agree more! Dock så missade jag katten :(

2010-11-08 @ 22:06:24
URL: http://diamondblakk.blogg.se/
Postat av: Alex

Ja katten var söt :)

Men du får komma hem till mig och gosa med Gus istället!



Och haha, det låter som att Christina är Satan själv!

Ska precis sätta igång med mitt PM nu, glöm inte att göra det! :)

2010-11-09 @ 19:19:19
URL: http://snythare.blogspot.com
Postat av: Fille

Det är hennes far och hennes moders fel.

2010-11-09 @ 20:17:12
URL: http://pessimistochstolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0